21 octombrie 2010

e vremea de basme



e vremea de basme iubite
viscoleşte şi simt mirosul iernii în plămâni
în sobă cântă focul
îţi aminteşti vremile astea?
mie îmi place încă să mă joc de-a zânele,
de-a prinţesele, de-a spiriduşii,
îmi place să stau lângă Moş Crăciun,
să-i ţin mâna în mâinile mele şi să adorm
pentru sute de ani
unui sărut din dragoste adevărată
tu însă mă priveşti ciudat pe sub sprâncene
nu-mi mai iubeşti aripile din şal transparent
şi nici nu îţi mai place să zbori cu mine
în lumea de oriunde
te-am rugat să-mi fi Peter Pan câteva
clipe
într-o eternitate a realităţii,
dar preferi să ucizi copilul din mine şi să pleci
într-o lume pe care
eu nu vreau să o cunosc
poate,
într-o zi, ai să vrei să te descalţi de omul mare
şi să clădeşti castele din nisip de stele,
iar apoi să ridici munţi pe Lună
pe care să-i cucereşti
poate,
eu am să mai fiu încă aici şi am să aşez pe vârfuri
steagul minunii
de-a visa mereu în două aripi
e vremea de basme iubite...îţi aminteşti?

6 comentarii:

Loredana spunea...

ce dragut, chiar vine vremea basmelor. imi place si mie iarna tocmai pentru ca parca ne mai domoleste, ne da timp si pentru suflet.

Aimée spunea...

Hihi, ce coincidenta! Si eu am scris ceva despre basme, e drept, total diferit! :D Si toamna e potrivita pentru povesti, doar sa privesti frunzele si cate ar putea spune...

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

@Lore...ce mă bucur să te revăd aici... Da, oarecum revine vremea basmelor sau poate le las eu să îmi curgă prin vene pentru totdeauna :).

@Crengu...noi telepatizăm :D. Am citi ce ai scris şi e absolut superb! Te îmbrăţişez cu drag!

Anonim spunea...

Frumos şi ... dureros, sau dureros de frumos... (am eu o vorbă "întors pe dos") Până şi-n Lumea basmelor ar trebui să purtăm aripi la ... dublu, pentru ca zborul să fie ... perfect! Numai gânduri de bine!
Felicitări pentru creaţie!

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

"ână şi-n Lumea basmelor ar trebui să purtăm aripi la ... dublu, pentru ca zborul să fie ... perfect!" - Touche!

Poate nu toţi putem rezona sau poate istoria se repetă, dar ştii ceva? Sunt destul de puternică să fac faţă oricărei situaţii :).

Aimée spunea...

Hangita mea, nu mai am cuvinte! :)) Is uimita de noi, abia astept sa vad realitatea! >:D<