9 septembrie 2011

Te iubesc minunea mea de copil! - La Mulţi Ani, Maria mamei!




 
La Mulţi Ani, minunea mea iubită...! 

Eşti ceea ce îmi face sufletul să tresară, eşti bucuria, seninul, liniştea şi aerul meu. Te-am iubit din prima clipă în care am ştiut că exişti o minune cât un grăunte de lumină în burtica mea. Te-am iubit cu mult înainte de a ştii că eşti! Te-am aşteptat ca şi pe singura gură de apă vie ce ar fi putut să dea un rost adevărat şi sincer existnţei mele! Te-am aşteptat cu atâta emoţie, cu atâta nerăbdare şi dragoste!

Am ştiut din prima clipă că ziua aceea în care te-ai născut este una binecuvântată. De aceea te-ai numit Maria! A fost o zi foarte grea pentru noi două. O zi în care ne-am luptat amândouă să rămânem şi să ne rămânem, dar ziua aceea nu a făcut altceva decât să demonstreze cât de mult ne-am dorit una altuia.

Prin tot ce eşti tu, copila mea mi-ai dat un sens ca şi femeie şi mamă, ca şi om!

Mi-ai umplut sufletul cu atât de multă plinătate şi iubire încât ştiu că niciodată nu va putea să se simtă gol, neimportant, fără scop!

Tu, eşti licărirea aceea din sângele meu care mă face ireal de vie şi de fericită!

Te iubesc, Augusta-Maria! Te iubesc minunea mea de copil!
 

5 comentarii:

Loredana spunea...

La multi ani!
Sa creasca mare si sa fie sanatoasa!
Gargarita ta se transforma pe zi ce trece intr-o printesa minunata.

Aimée spunea...

Mai, mai, ce domnisorica! Ce-a mai crescut de cand nu ne-am vazut! La multi ani, sa-ti fie sanatoasa, cuminte si voioasa! :)

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Loredana, mulţumesc din suflet pentru urări :). Şi eu vă doresc vouă să creşteţi mari şi sănătoase. Păi, ce să spun? Este o prinţesă, aşa ca mai toate fetiţele, nu? Şi ale tale sunt împreună cu mama lor!

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Las, că ai să vezi şi tu în curând cum zboară timpul :). Acu le pui pampers şi nici nu realizezi cum a trecut timpul şi merge la grădi :).

Unknown spunea...

La multi ani si sa iti traiasca greierasul si familia. Sa creasca mare si frumoasa asemeni tie, sa fie fericita, iubita si Bunul Dumnezeu sa va daruiasca tot ce este mai bun si mai frumos.