19 decembrie 2011

De ce taci Cize? De ce taci?!!!

(Sursa: internet Prelucrarea: proprie)

De ieri, din lumea mea a plecat un înger... Cesaria a fost un înger prin tot ce a însemnat ea...de la om la muzician, iar acum, acolo sus, Dumnezeu se va putea bucura de cântecele ei minunate. A fost un mesager frumos al iubirii şi bunătăţii. Am iubit-o şi o iubesc atât, atât de mult! Ea şi Ella au avut mereu grijă de visele mele. Să cred în ele. Să plutesc în ele. Să ştiu că niciodată nu vor dispărea. Lumea mea a devenit mai goală cu un om, iar cerul mai plin cu o stea...
Nu am să o uit niciodată...cum trecea direct prin sufletul nostru...ca un fior...dincolo de graniţe, de timp, de ecrane...şi ne lua de mână, făceam piruete, zâmbeam şi dansam desculţe...aşa ca ea...

Te iubesc draga mea Cesaria Evoria şi nu am să te uit niciodată doamna sufletului meu !!!

Un ultim cântec aici...un început pentru toate celelalte...?! De ce taci Cize??? De ce taci???

Niciun comentariu: