4 decembrie 2011

visează cu mine

(Sursa: internet)

aruncă-ţi o clipă pantofii şi cravata,
descheie-te la cămaşă şi scapă de bani şi maşină
în lumea mea oricum nu eşti decât tu
lasă-ţi gândurile o clipă în urmă şi zâmbeşte-mi
doar atât
priveşte ce lună frumoasă afară iubite
lângă ea am atârnat un gramofon ce ne cântă vise
albastre
nu a fost greu m-am ridicat un pic pe vârfuri,
iar iubirea ta mi-a dat aripi
sub tălpile noastre am desenat un câmp cu soare
să mi-l pui tu sub umeri când vom dansa
uite aşa...
lasă-mi palma să stea în palma ta şi priveşte-mă
în ochi
să-mi amintesc toţi paşii ce nu i-am făcut vreodată
în cealaltă mână lasă-mă să respir doar o clipă
lasă-ţi fruntea pe fruntea mea
închide ochii şi visează cu mine
atât,
visează cu mine
în timp ce paşii noştri vor ştii singuri să facă piruete
sub luna unde am agăţat un gramofon

Niciun comentariu: