26 iulie 2012

am să adorm alături de partea ta de lună



am să trag dimineaţa peste mine,
iar soarele am să-l scufund în ceaşca mare de cafea să-l sorb
în timp ce voi împărţi zâmbete copiilor care mereu,
mereu zâmbesc înapoi
apoi, am să îl chem pe Dumnezeu lângă mine
la o conversaţie despre viaţă sau lipsa ei
în timp ce inima mi se va deschide asemeni unei cărţi
să îl scrie cu litere mari înăuntru
după ce soarele va răsări din ceaşca mea şi va fi sus pe cer
am să mă plimb prin parcul amintirilor cu tine
şi am să te culeg petală cu petală "mă iubeşte, nu mă iubeşte"
până se vor scutura toate şi am să te iau de la început
până mă vei iubi
am să stau cu picioarele în râu şi voi privi cum praful devine
strălucitor ca o păpădie
în timp ce nu prea departe visele mele pictează un cer verde
cu multe flori
seara, am să adorm alături de partea ta de lună aşteptându-te,
iar ea se va văluri în mine până la ţărm
şoptindu-te,
şoptindu-te

Un comentariu:

Design site spunea...

Foarte frumos ce ai scris ! Dragostea poate fi frumoasa dar poate fi si foarte dureroasa :( :-<