12 iulie 2012

Lampioane în Focşani pe 12 August

Pe 12 August, Focşaniul va fi mai luminat, mai frumos şi va avea un cer mai plin de speranţe!

Bucuria mea cea mai mare este că am să fiu în Focşani pe 12 august şi voi ridica şi eu un lampion în care am să îmi şoptesc toate gândurile mele bune pentru acest oraş şi oamenii săi, toate mulţumirile pentru anii aceştia frumoşi pe care mi i-au dăruit, am să îmi şoptesc speranţele, visele şi, mă voi bucura din suflet!

http://www.vrancea.com.ro/pe-12-august-o-sa-avem-un-oras-mai-luminat.html

3 comentarii:

Produse naturiste spunea...

ce dragut :X frumos din partea celui care s-a gandit la asa ceva

Masaj erotic Bucuresti spunea...

as vrea si eu sa pot merge acolo in acea zi dar nu stiu daca va fi posibil..

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Focşaniul este deschis şi de 12 august, dar şi până atunci oricui doreşte să îl cunoască...Este un oraş foarte frumos!