24 iunie 2009

fluturii trăiesc doar o zi!


dedicatie tie din locul unde orice cortina cade si se aude nefiresc de insangerat sufletul...



(Sursa foto: internet)


noaptea asta e altfel. tăcută. plânsă.
se agaţă cu amândouă infiniturile de tâmplele mele şi cade în gol...
în urma ei o lacrimă ca o dâră argintie.
numai bună de rană adâncă pe suflet.

"fluturii trăiesc doar o zi!"

plâng. pentru prima dată plâng interzis şi râd din suflet fără gratii.
- nu mă privi. sunt caraghioasă aşa şi timpul trece.îmbrăţişează-mă!
- dar praful de pe aripi...?
- lasă-l! nu mai are importanţă dacă atunci când îmi mângâi aripile îmi ştergi zborul.
oricum zborul fără tine nu mai are nici un rost.
te privesc. plângi. plângi şi râzi deopotrivă atigându-mi aripile oftând. sfâşii ştiai?
nici nu mai ştiu dacă dincolo de vis te-am cunoscut vreodată. nici nu vreau.
tremur. tremuri şi tu.
doi goi tremurând în noaptea care s-a sinucis.unul cu altul.
unul în altul. unul altuia. îmbrăţişaţi.
- iubitule...mâine?
- iubito ai uitat? repetă după mine...

"fluturii trăiesc doar o zi!"
"FLUTURII TRĂIESC DOAR O ZI!"

= eu dac-am trecut pe lângă ziua aceea? =

tăcere! se aude un glas de undeva. tac.
în noaptea asta se roagă Dumnezeu!
e prea multă linişte!!!

6 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

"în noaptea asta se roagă Dumnezeu!
e prea multă linişte!!!" - tare bine ţi-a ieşit, Lady Allia, felicitări!

florin spunea...

daca n/as sti, ar fi doar o poezie frumoasa.

cherie spunea...

Frumoasa imagine... si plina de nostalgie.
Zici ca fluturii traiesc doar o singura zi dar tu ai trecut pe langa ea ? Nu, aceea a fost singura zi in care ai simtit ca traiesti. Si daca nu mai tii minte, iti amintesc eu vreo cateva zile...
Dar suna frumos cand nu iti mai amintesti de ele....

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Lisandru...ţi-am spus vreodată cât de mult iubesc eu noaptea? Mă linişteşte - mai ales nopţile de vară când aud greieraşii sau ţârâitul lăcustelor (chiar şi în oraş), ţipătul păsărilor de noapte, vântul care adie de parcă ar ştii să adie uşor să nu ne trezească visele...

Câteodată însă totul stă! Încremeneşte! Parcă însuşi pământul doarme!
Eu, atunci mi-L închipui pe Dumnezeu că se roagă... E linişte, prea multă linişte!

Mulţumesc pentru comentariu şi gânduri.

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Cher...sunt zile care apun, zile care dorm şi zile care sunt treze mereu! Sunt clipe care se pierd, clipe care se amestecă şi clipe care ne rămân mereu pe colţ de privire.

"Dar suna frumos cand nu iti mai amintesti de ele...."

Când va înceta să sune am să-mi doresc să uit să mai simt, să mai scriu, să mai respir!

MULŢUMESC iubită prietenă!

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Ani... şi pentru că ştii nu e la fel de frumoasă?
Mă bucur că eşti prin preajmă. E linişte!