23 iunie 2009

gutui carunte

uneori stau inchisa in mine ca si intr-o cochilie pierduta - aud doar marea si soaptele tale
te simt cum te infasori in jurul meu curgandu-mi pe trup ca un bob de roua - focul ne canta cald
imi esti la o aruncatura capruie de trup si ma inveti sa te chem - nu mai stiu, te ating intai.
esti aici... - atat de frumos incat pari doar o inchipuire ascunsa in spatele pleoapelor mele
din coltul ochilor imi cresc stele cu miresme umede de gutui carunte
tu musti din ele fiecare bataie de inima. sarutandu-ma invat sa respir
sub san ti-ai ascuns sufletul in timp ce al meu ii doarme pe umar
flori de cires mi se scutura din palme cuminti, iar buzele te numara
impreuna dansam pe melodia aerului dintre noi, in timp ce marea ne invaluie fruntile
seara adoarme si ea într-o scoica. in mine canta un blues
si...
ninge linistit

Niciun comentariu: