30 iunie 2009

Despre iubire sau cum ştiu cuvintele să atingă...


(Sursa foto: cinexcepcion)






"- Il iubesti pe Drew ? Nu va obtine o oferta mai buna.

- Adica, asa cum ai iubit-o tu pe mama ?

- Uita de mine si mama. Te vei marita cu el ?

- Nu fi indiscret. Probabil.

- Asculta,imi place la nebunie de el. E destept. E hotarit. Ar putea duce Parrish Communications in secolul 21 si pe mine odata cu el.

- Deci, ce e rau in asta ?

- Asta e din punctul meu de vedere. Eu vorbesc de tine. Nu e vorba de ce spui de Drew. E vorba despre ceea ce nu spui.

- Poate ca nu ai ascultat.

- Ba da, am ascultat. Da-i inimii ceea ce vrea. Aici nu este nici un pic de emotie, nici un fosnet de soapta... Aceasta relatie are toata pasiunea unei perechi de capuse. Vreau sa te lasi dusa de val. Vreau sa simti ca zbori. Vreau sa...cinti de fericire si sa dansezi ca un dervish.

- Doar atit?

- Da. Fii peste masura de fericita, sau cel putin ramai deschisa si la altceva.

- Bine.'' Fii peste masura de fericita. '' Voi face, tot posibilul.

- Stiu ca e cam greu. Dar dragostea e pasiunea, obsesia, ceva fara de care nu poti trai. Sa iti dai drumul de pe inaltimi. Gaseste pe cineva pe care sa-l iubesti la nebunie si care sa te iubeasca la fel. Cum il vei gasi ? Pai, uita de cap, si asculta-ti inima. Eu nu aud inima la tine. Adevarul e ca dragostea, e adevarul si nu are rost sa traiesti fara ea. Sa faci calatorii si sa nu te indragostesti, inseamna ca nu ti-ai trait viata defel, dar trebuie sa incerci, pentru ca daca nu incerci, inseamna ca nu ai trait.

- Bravo !

- Esti dura.

- Scuza-ma. Bine. Spune-mi din nou, dar versiunea scurta de data asta.

- Bine. Stai deschisa. Cine stie ? Iepurele poate sari de oriunde.

- Da ?

- Da. "
(Citat din "Meet Joe Black")



(Sursa foto: cinexcepcion)

Niciun comentariu: