8 ianuarie 2010

frunză de jasp


(Sursa foto: photobucket)

te uită cum mor licuricii în mine, iar noapte-i cireş cu frunze de jasp
c-o mână apleacă o creangă de vise,
cu ochii sărută-mă adânc până-n suflet, să pot să surâd, să plâng şi să tac

te uită cum mor licuricii în mine şi cum mi-i renaşti simfonii de culori
c-o mână apleacă o creangă spre tine
cealaltă s-o faci brăţară pe trup şi-apleacă-mă-ncet ca pe-o frunză de jasp

în noaptea în care din cer ne va ninge cu flori de cireş şi mireasmă de nuc

6 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Delicată lectură la ceas de seară...

"te uită cum mor licuricii în mine şi cum mi-i renaşti
c-o mână apleacă o creangă spre tine
cealaltă s-o faci brăţară pe trup şi-apleacă-mă-ncet ca pe-o frunză de jasp"...

Tare frumos...

Aimée spunea...

Te uita cum zambesc in sufletul tau cald... >:D<

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Lisandru...mulţumesc frumos că m-ai citit la ceas de seară :). Mă bucur că ţi-a plăcut!

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Crengu...tu eşti un roi de licurici nemuritori în sufletul meu! Mă bucur să te ştiu zâmbind! >:D<

Indelible Bonobo spunea...

m-am uitat cum mor licuricii si vreau sa-ti spun ca nu-s de-acord. ce, ei n-au dreptul la viata?! sa le cream conditii, sa vedem ce probleme au si sa le rezolvam! asa nu se mai poate!

propun sa-i incolonam doi cate doi si sa facem instructaj cu ei de ridicare a spiritelor. nu, nu catra cer, ci la figurat, adica inveselire, antren si voie buna, ca de revelion, zic. eventual program artistic. in fine, voi studia problema.

s-auzim numai de bine!
:)

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

:)))) zeu dacic, zeu dacic, dar tu nu dormi niciodată??? ce cafea foloseşti :D:D:D?
te pomeneşti că te bântuiau licuricii mei şi nu aveai nici o jertfă umană la îndemână să îi învii?!!!
cred că bietul Mircea nu le-a fost de ajuns :)))).

dar apropo, ce te iei tu de licuricii mei? ei nu au nimic împotriva ta! ei, ei!
unde mai pui că la ei nu se ridică problema epilatului! deci?
nu ţi-am spus că fiecare are bibilicii lui? la mine sunt roiuri, roiuri! :)))))))

mulţam de vizită Bono şi aşa cum ai spus, să auzim numai de bine!
să ştii că şi tu eşti un fel de licurici al blogosferei. nu are cum să nu te vadă cineva ;).