31 august 2013

Dialog în doi...



"- Mă iubeşti iubito?
- Inima ta ce îţi spune?
- Inima mea a luat-o la goană prin gândurile, sângele şi emoţiile mele! Inima mea se bucură!
- Inima ta se aleargă cu inima mea iubite...
- Iubito...
- Am să te fac nemuritor iubite! În mine nu încape o altfel de iubire! Eu am să mă schimb, am să uit, am să îmbătrânesc, am să mor, dar dragostea aceasta...va rămâne peste tot şi va naşte stele peste viaţă şi moarte!
- Nu vreau să fiu nemuritor iubito...Vreau doar să fiu iubit de tine!
- Inima ta ce îţi spune?
- Că inima ta îşi doreşte acelaşi lucru...
- Atunci lasă-le să se ia de mână şi să se iubească, iar noi să le urmăm. Vrei asta iubite? Acest dans ţi se pare corect?
- Până dincolo de infinit...!
- Te iubesc! - Ramona-Sandrina"

Un comentariu:

cherie spunea...

Tu tot visatoare... Si tot in nori...
Dar fetita a crescut mult. Cum mai trece timpul !