31 august 2013

O întrebare pe zi

(Sursa foto: internet)

O întrebare pe zi: Toată lumea are un preţ. Care este preţul tău?

Ramona-Sandrina: Întrebarea este pusă greşit aşa cum de altfel este greşită şi supoziţia. Nu toată lumea are un preţ, dar toţi putem avea o anume valoare. Eu una nu am să pot fi cumpărată niciodată nici cu bani, nici cu poziţie socială, nici cu averi. Am primit oferta unui conte nu de foarte mult timp. Oferta însă a fost făcută greşit: "Pot să îţi ofer toată bogăţia din lume...am case, domenii, averi, bani, avioane, bărci!". Da, le are şi este un om acceptabil, onorabil şi inteligent. Totuşi...oferta nu a fost făcută corect din punctul meu de vedere. Când ai pretenţia ca cineva să îţi fie alături trebuie să ştii că un suflet se poate cumpăra numai cu alt suflet . Te oferi pe tine altcuiva! Sufletul meu însă are deja valoarea sa. Un suflet minunat. De aceea, eu niciodată nu voi avea un preţ. Nimeni nu îşi poate permite să îmi cumpere minunea din sufletul meu, oamenii, iubirea, visele. În el am închisă o comoară inestimabilă! Deci dragii mei, eu sunt fără preţ! Valoarea mea însă este unică, nepreţuită şi este un alt suflet ! Sufletul omului iubit!

Niciun comentariu: