2 august 2013

Momentele mici

Momentele mici pe care le adunăm în inima noastră cresc relaţii frumoase şi iubiri mari!

Momentele mici înseamnă un zâmbet furat în bucătărie în timp ce gătesc, un sărut în fugă prin casă, un film la tv, o joacă împreună cu cei mici, o excursie, o carte citită cu capul în braţele tale în timp ce tu îmi mângâi părul, două mânuţe încolăcite în jurul meu când privesc pe fereastră, nişte perne aruncate în joacă unul spre altul, o plimbare seara prin parc, un gest firesc care să îţi dea o şuviţă de pe frunte, o plăcintă din care să te privesc gustând cu poftă, un bilet de dragoste lăsat pe pernă...

Momentele mici înseamnă să te bucuri când vezi în cuier atârnat hanoracul celui iubit. Să îi miroşi hainele şi să i le săruţi când le aşezi în dulap. Să te bucuri că îi găseşti aruncaţi papucii prin casă. Pentru că asta înseamnă că este acolo.

Momentele mici înseamnă să te aşezi la masă şi să te uiţi la cei dragi cum mănâncă cu poftă, cum râd şi îşi povestesc ziua. Să săruţi de noapte bună şi să simţi cum lumea ta stă adunată acolo...în braţele tale. Şi doarme cu capul pe umărul tău, iar tu poţi să îţi adânceşti faţa în părul lui şi să îţi apeşi buzele încet, încet să nu tulburi, sănu trezeşti. Şi să stai aşa...clipe, ore şi să te bucuri. Să spui: "Sunt cel mai fericit om pentru că acum mă aflu aici!". Şi să fii!

Momentele mici înseamnă să te tachinezi, să te alergi prin casă, să te prosteşti când mergi la cumpărături, să îi îndeşi îngheţata pe faţă ca apoi să o culegi râzând tot tu, să nu uiţi că îi place berea cu spum, iar ţie cafeaua dulce.

Fără momentele acestea, am deveni doar oameni care împart împreună o viaţă în care se întâlnesc numai în mijlocul unor întâmplări excepţionale.

Eu vreau ca toate momentele mele alături de tine să fie momentele mele excepţionale! Ale noastre. Pentru că sunt. Pentru că au fost mereu în inima și sufletul meu, de când mă știu. Toate. În toate eşti tu. În toate suntem noi, iar asta, nu poate fi decât ceva fericit şi frumos chiar dacă noi nu ne știm. Încă! Aşa cum este când plecăm la muncă şi ne trimitem după 5 minute mesaje pe telefon: "Mi-e dor de tine iubire!". Şi mi-e dor. Şi ţi-e dor. Şi ştim că aşa va fi mereu, pentru că înainte de toate suntem îndrăgostiţi... Două gânduri călătoare, unul în căutarea celuilalt!

(Momentele mici... - Ramona-Sandrina)


Niciun comentariu: