31 august 2013

în limba mea ...





în limba mea tac,
în limba mea strig când alerg,
în limba mea iubesc
şi nasc cuvinte înaripate
până la Dumnezeu
lumânări de dor
nicicând stinse

în limba mea i-am şoptit
pruncului meu despre viaţă,
în limba mea i-am crescut aripi,
în limba mea am să o plâng,
am să o râd,
am să-i vorbesc despre fericire,
în limba mea am să o primenesc frumos
despre lume şi oameni
şi tot în limba mea am să o dau iubirii
furesc să o crească femeie
şi mamă

în limba mea am să mă plimb
pe străzile vieţii
învăluindu-mă în cuvinte
pe la amiaza toamnei,
pe la crivăţul iernilor,
pe la apusul ei
în limba mea am să ridic porumbei
şi am să îi las liberi
între coperţi de suflete
să dăruiască gânduri bune
la ceasuri de restrişte

în limba mea scriu,
în limba mea tai pâinea şi mă rog
în limba mea toate sunt dumnezeieşti
şi toate pământene
în sângele meu,
în carnea mea,
în inima mea,
se nasc litere care cresc cuvinte
şi cărţi de viaţă
în limba mea mereu sub sânul meu stâng
unde mi-am legănat pruncul
şi iubirea

nici o alta
ascultaţi-mă
nici o alta nu va avea tandreţea
acestui gest intim
simţit atât de
româneşte!!!

Niciun comentariu: