6 iunie 2015

Amanta tatălui meu a fost mama mea, Catchy, Ramona-Sandrina

Din când în când, ne vom citi și pe Catchy! Hai să spunem: să ne fie într-un ceas bun! Mulțumesc Catchy! Mulțumesc, Ioana Duda de primire și citire!


"Am scris asta, deoarece foarte multe femei se pot regăsi în Ioana. Sau în Miruna. Sau chiar în prietena mea. Multe femei fac aceeași greșeală. Să uite! Să uite că într-o căsnicie nu contează să rămâi sau să fii mereu soția perfectă. Nimeni nu are nevoie de asta! Putem greși. Putem fi noi însene. Cel de lângă noi, pentru asta ne-a ales. Pentru că suntem noi! Pentru ce am fost noi la un momentdat, iar el regăsește în noi, în fiecare clipă sau zi, sau doar atunci când el are nevoie să găsească acel ceva!
Eu sunt Miruna. Și în viața mea există o Ioana. Și două fetițe, precum prietena mea. Și încă una a mea. Găsesc în mine puterea de a le depăși pe toate, deoarece știu că iubirea învinge tot. Chiar și durerea și frustrarea. Știu că iubirea este cheia tuturor răspunsurilor din Univers, și nimeni nu mă poate convinge de contrariu! Și mai știu că iubesc ireal de mult omul de lângă mine cu tot ce este el și tot ce a înseamnat viața lui! Cu trecutul, greșelile și părțile lui bune. Chiar și cu Ioana. Mai ales cu Ioana. Asta, deoarece, în tot timpul acela, iubitul meu nu a fost singur. Chiar dacă nu perfect, cineva a fost acolo, lângă el, iar eu îi mulțumesc!

Nu a fost nimic plănuit… a fost doar… viața, așa cum este ea!"

Mai mult, AICI !!!


Niciun comentariu: