5 iunie 2015

firu'n patru



Iubirea mea,
nu am să îți dau explicații,
nici să îți măsor dragostea-mi
ca să o simți
ea doar este
nici mai mică, nici mai mare
este și atât!


Iubirea mea,
nu are demnitate în ce te privește
ai putut șterge tot pământul cu mine,
cu inima mea,
cu viața mea,
cu dragostea mea
ea doar ți-a fost,
ea doar îți este,
ea doar îți va fi

și atât!

Iubirea mea,
nu stă în femeile care ți-au fost sau îți sunt,
nici în cele care îți vor fi deoarece nu m-ai vrut
cu tine,
cu noi, nouă, alegând peste hotarele
ea doar...este
fără de speranță,
fericită,
cu aripi,
șchioapă,
imposibilă,
dar...eternă!

și acum Baby,
trage linia și pricepe: cine a părăsit pe cine
când tu te-ai vrut pe veci departe nouă?
dar nu e nimic. poate Dumnezeu ne mai dă vieți
de trăit și una poate o să o trăim împreună!

(firu'n patru, Ramona-Sandrina, din volumul ''Bună, Baby!')

Niciun comentariu: