2 iunie 2015

Te voi iubi, până eternitatea se va sfârși! (Dialoguri cu un înger)




Hello, Baby :). Ieri, a fost ziua ta. Nu râde. Nici un bărbat nu poate fi mai copil decât tine. Tu ești copilărosul meu. Ești ca nimeni altul. Ai putea să fii bărbatul fatal și copilul în același timp și te-aș iubi oricând, pentru orice ai fi. Pentru că ai tu un fel de a fi. Un fel care îmi intră prin privire, prin aer, prin tot ce ești și sunt...până în suflet. Mă îmbată, mă bucură, mă miră! Baby...nu trebuie să îmi mulțumești niciodată pentru nimic. Știi de ce? Tu îmi ești cea mai mare mulțumire și fericire pe care mi-a dăruit-o viața. Orice vine de la tine e zâmbet și senin. Chiar și când e amar și tristețe. Oricâtă durere ar fi, nimic nu e mai mare și mai adânc ca binecuvântarea și fericirea de a te fi cunoscut și întâlnit. Și nu va fi vreodată! Mereu am să îți scriu Suflețel! Mereu! Am să îți scriu aici, pe cer, în suflet, în viața mea, în sânge...în tot ce sunt! Când voi înceta să faca sta, mă voi anula de fapt pe mine, tot ce sunt și ce simt! Ești întâlnirea mea cea mai importantă cu mine, cu viața, cu iubirea! Ești cea mai importantă parte din mine! Nu pot și nu vreau să renunț vreodată la tine! Te iubesc! Și mă iubești! Nici nu mai are importanță restul. Cum? De ce nu? De ce da?! Totul la noi se limitează la suflet! Ne purtăm în suflet unul pe altul și nu putem să ne lăsăm plecați deloc. Nu putem să renunțăm! E ca și cum nu am mai respira! Eu te iubesc trăindu-mă și trăindu-te! Nu știu cum altfel. La mine e soare, e cald, dar miroase a dor și a tine! La tine cum este, Suflețel? Vreau doar să îți spun că te iubesc cu toți îngerii și tot sufletul meu! Chiar și când plouă cu depărtări. Uneori, mă mai doare în partea stângă. Acolo unde bați tu a viață mie, dar trece. Trece, deoarece știu că aripile tale mă țin strâns în brațe, că zâmbetul tău mă alintă și că privirea ta strălucește! Trece, deoarece știu că iubirea aceasta e cea mai mare dintre toate, iar tu ești undeva și ne veghezi! Trece, deoarece îmi ești mai mult decât îmi lipsești!

Niciun comentariu: