5 iunie 2015

platonism



Baby, toate zilele mele încep răsfoindu-l pe Tucă
sau pe Radu Constantinescu,
de parcă prin rândurile lor ți-ai fi așezat tu
o băncuță de așteptare, iar eu știu sigur că
te găsesc după urmele pline de iubire ale cuvintelor
parcă te văd stând acolo, cu două pahare mari de cafea,
bătând un ritm cu piciorul, zâmbind în timp ce mintea ta
ar derula înlăuntrul gândurilor ei un film cu noi doi
când m-ai vedea apropiindu-mă, ochii tăi ar deveni o punte
pe care aș ajunge mai repede - m-ar teleporta direct în brațele tale
scurgându-mă până în sufletul tău unde mereu mă așteaptă
un câmp de maci și câteva perne cu care ne-am bate
înainte să ne iubim nebunește
Baby, mi-e dor de noi, dar mi-e dor de noi împreună, aer în aer,
mână în mână fiindcă e prea scurta viața pentru iubiri platonice,
iar mie nu mi-e teamă să recunosc că te vreau aici pentru tot restul vieții și al eternității!


(platonism, Ramona-Sandrina, din volumul "Bună, Baby!")

Niciun comentariu: