11 iunie 2015

fonetica inimii



tu ești tot alfabetul meu
te cunosc pe litere, pe silabe, despărțit, legat
circumstanțial, necircumstanțial, predicativ, subiectiv
inima mea nu mai bate
cum bat toate inimile oamenilor din jurul meu. ea bate fonetic,
articulându-te cu tot sângele


tu ești tot alfabetul, muza și cerneala mea
te scriu în fiecare zi în tot ce sunt, în mine, în gândurile mele,
în inima, sufletul și viața mea - împletesc din mine o frânghie,
trasez o cale, nasc o altă stea polară doar ție. poate vei găsi totuși calea.
te scriu în fiecare clipă în sângele și carnea mea, ca pe o hartă
o hartă, care mereu mă va aduce acasă la tine, Baby
nu vreau să te pierd, nu vreau să mă pierd, nu vreau să ne pierdem
în această puzderie cu oameni, destine, ne-viață, nenoroc
și singurătate

vreau să te scriu cât mai adânc în mine
să te pot trăi ca pe un personaj dintr-o carte pe care mi-a dat-o
Dumnezeu să o tot rescriu cu tine să nu mă plictisesc de viață,
să nu uit că sunt vie, că din mine curg lacrimi depărtărilor tale
pe care eu le culeg și le pun semn de capitol nou și vechi,
luând-o apoi de la capăt

am ajuns să ne trăim între litere, pe litere, pe silabe, despărțit, legat
circumstanțial, necircumstanțial, predicativ, subiectiv
inima mea nu mai bate
cum bat toate inimile oamenilor din jurul meu. ea bate fonetic,
articulându-te cu tot sângele

(fonetica inimii, Ramona-Sandrina, din volumul, "Bună, Baby!")


Niciun comentariu: