15 ianuarie 2009

La Multi Ani Raz !!! La Multi Ani dragul meu frate!!!





Sa ne fi mereu ceea ce ne esti acum: zambet, bucurie, dragoste de viata, suflet...!
Sa iti fim mereu ceea ce iti suntem: nebunie, veselie, sprijin...!
Sa ai mereu umerii drepti si mersul frumos!
Sa ai parte doar de IUBIRE, FERICIRE, SANATATE!!!

LA MULTI ANI RAZVAN!!!

Dragul meu Raz...cred ca in felul meu pe care dealtfel tu il stii destul de bine - il simti (poate cel mai bine si mai apropiat de ceea ce se vrea a fi...) - vreau sa ITI MULTUMESC in primul rand ca te-ai nascut printr-o intamplare fericita mie in familia noastra si mi-ai daruit fericirea de a te avea ca si frate...cel mai mic :)!
Mi-ai fost o bucurie nespusa de prima data si la fel mi-ai ramas!
Dragoste la prima vedere - asta mi-ai fost!
Apoi...vreau sa iti multumesc pentru toate diminetile de vacanta inghesuite in pat :))) cand eram obligata sa ma uit la desenele cu beast machine si tomata aia nebuna :)))))))!
Iti multumesc pentru multele zile in care ne povesteam, in care beam cafea dulce cu 3 in 1, in care mancam sandviciuri ca si spartii si imi puneai filme care stiai ca-mi plac ca sa ma bucuri...
Iti multumesc pentru umarul plin de drag si sprijin pe care mi l-ai oferit mereu...

pentru faptul ca IMI EXISTI si EXISTI atat, atat de frumos!!!

Sa nu uiti ca TE IUBESC ENORM "piticanie"! (Ruţi)

Niciun comentariu: