1 aprilie 2015

Am multe pasiuni în viaţă, dar doar câteva mari iubiri...



(Sursa: Ramona-Sandrina)


Am multe pasiuni în viaţă, dar doar câteva mari iubiri. Îmi place să ascult muzică, să fac escaladă montană, să fotografiez tot ce simt că mă bucură, să ascult oamenii, să mănânc seminţe în vâful patului, să plâng la filme care răscolesc în noi precum escavatorul, să mă plimb seara pe afară...

Iubesc Crăciunul, copiii, oamenii în vârstă, păsările, dansul şi cititul! Îmi ador, îmi divinizez fetiţa şi scrisul! Nu am fost niciodată pasionată de bărbaţi! Nu în sensul de a cocheta. Le admir calităţile, prietenia sinceră, copilăria, dar nu am fost genul de femeie care să alerge după ei. M-am simţit foarte bine şi singură. În lumea mea. Cu lumea mea. În pielea mea.

Unii, numesc asta aroganţă. Plinătate de sine. Eu numesc asta încredere în ceea ce sunt, în ceea ce pot şi ceea ce simt că merit! Mereu mi-am dăruit chiar şi când am luat sau am eşuat. Pentru că am luat din ce a fost rău, doar miezul bun. Nu mai suport să stau în preajma celor cu care nu pot comunica şi nu pot face conversaţie. Simt că mă mint pe mine şi timpul meu, iar eu am o viaţă. Şi vreau să o trăiesc, nu să o pierd făcând compromisuri din care eu să ies pe minus. Am ieşit şi pe minus, deoarece altfel nu ajungeam pe plus, dar, am o vârstă şi simt să îmi ofer mai mult: de la mine, de la cei din jur, de la timp, de la viaţă!

Dar, am iubit mereu un singur bărbat! Iar dacă asta se poate numi pasiune, atunci el a fost, este şi va rămâne mereu cea mai mare pasiune şi dragoste a mea! Am multe pasiuni în viaţă, dar doar câteva mari iubiri: fetiţa mea, bărbatul din sufletul meu, familia şi scrisul!

Niciun comentariu: