7 aprilie 2015

Mulțumesc, Andrei...!




Ieri, am primit vizita unui prieten drag. O vizită pe care am așteptat-o cu mare emoție. Ca un copil. Un om pe cât de talentat, pe atât de frumos sufletește. În urmă cu ceva ani, am găsit întâmplător, ceva scris de el. E uimitor ce se întâmplă cu oamneii când sunt atinși de un text de al său. S-a lipit de mine precum un timbru. Un timbru pentru totdeauna. Mă regăsesc până în carne în tot ce scrie. Până în suflet. Și e bine. E bine deoarece răscolește, trăiește și smulge din noi emoții pe care nu știm că le avem. Se joacă cu ele și le învie. Când l-am citit prima oară și apoi de nenumărate ori, nici nu aș fi visat să ajung ziua în care să stau cu el la o cană de zâmbet, vorbe, povești și cafea columbiană :)))! Să legăm o prietenie frumoasă. Dar e așa cum am simțit că e...un om remarcabil, a cărei nestemată valoare e umanul, frumusețea interioară și el însuși. A fost ceva atât de firesc, încât acum mă întreb de ce am avut emoții emoticon smile, deoarece am stat la masă cu prietenul meu cel mai bun și a fost atât de natural până la mirare și minune.

Mulțumesc pentru cadoul minunat pe care mi l-ai făcut îmbogățindu-mi biblioteca, sufletul și viața cu prietenia și cadoul minunat pe care mi l-ai făcut...cărțile tale! Mă voi bucura mereu că viața aceasta mi-a dat ocazia să te cunosc și personal! Mi-ai umplut ziua și viața de senin și prietenie frumoasă!

Mulțumesc, Andrei...!

Niciun comentariu: