28 iunie 2012

Se pare însă că iubirea nu are aceeiaşi măsură. ..

Despre prieteniile şi iubirile adevărate mie îmi place să spun că ele durează atâta vreme cât ne trăieşte sufletul!

Am adunaţi în mine, mulţi oameni care într-un fel sau altul m-au atins, m-au schimbat, m-au ajutat să evoluez ca fiinţă umană, dar dintre aceştia, doar câţiva sunt cei pe care probabil am să îi duc cu mine, în mine... peste tot. Este şi normal să avem preferaţi sau oameni mai mult iubiţi...

Tu...faci parte din ei. Dintre aceia pe care i-am iubit şi îi voi iubi nepământean, ireal...de mult.

Se pare însă că iubirea nu are aceeiaşi măsură.

În timp ce unii încă iubim, alţii ne uită. Sunt legi fireşti ale vieţii. Aşa e să fie. Eu însă, mă încăpăţânez să nu renunţ în inimă la iubirile mele adevărate! Ele sunt cele care au făcut-o atât de mare şi bogată...

Să ai o viaţă frumoasă, dragul meu...Plină de împliniri, de zboruri frumoase, de zâmbete şi iubire! Aceea care trebuie să fie, nu una care doar s-a vrut a fi...



"Uneori iubirea durează, alteori, doare...Nu contează, voi găsi pe altul ca tine...Nu îţi doresc nimic altceva, decât tot binele din lume..."...spuneam în timp ce mai înghiţeam câteva clipe de aşteptare...

2 comentarii:

Fonduri europene spunea...

Ce machiaj frumos are Adele, ii sta tare bine :)

office@masajanticelulitic.org spunea...

cata dreptate ai.noi ne gandim cu drag la anumite persoane pe care odata le-am crezut ceva mai mult decat niste simpli prieteni iar ei poate ne-au uitat de mult