15 decembrie 2013

Îmi plac oamenii și lucrurile care mă inspiră...

(Sursa: internet)

Îmi plac până la limita de sus a cerului oamenii simpli, plini de pasiune, sevă și viață. Oamenii care știu unde sunt, ce au de făcut și fac cu grație și eleganță totul. Profesioniștii. Oamenii cu care ți-e confortabil. Cu care trece imediat timpul. Și timpul prinde valoare și sens. Oamenii care te motivează. Care te fac să vrei. Să citești, să progresezi, să muți granițe și munți din loc. Modelele de curaj și demnitate. Oamenii care îți dau siguranță. Și putere de a merge mai departe, după ce crezi că ai pierdut totul. Oamenii care-ți arată cum să treci peste nimicuri și lucruri lipsite de importanță. Oamenii care te fac să vrei să fii bun. Mai bun. Cel mai bun. Îmi plac oamenii și lucrurile care mă inspiră. - Sursa: zina zen

Niciun comentariu: