16 decembrie 2013

Și îți voi scrie. Toată viața mea. Zi de zi!



Îmi amintesc și acum iubitul meu cum mi-ai spus:

"Am fost mereu în preajma ta, doar că mi-am ținut respirația ca tu să poți fi fericită!"

Nu înțelegi? Nu înțelegi...De respirat voi respira mereu, doar că nu aerul meu. Aerul meu ești tu! Ca să pot respira, va trebui să mă gândesc că undeva, acolo, tu mă respiri pe mine în continuare. Și mă duci în suflet. Doar așa, ca sufletul tău să trăiască, voi supraviețui și eu. Voi găsi eu o cale. Una care să mă țină mereu lângă tine, oriunde îmi vei fi! Și îți voi scrie. Toată viața mea. Zi de zi! Când nu vei mai primi răvașe de la mine să știi că îți voi scrie din cer sărutându-te cu picături de ploaie! Apoi, te voi aștepta să ne trăim împreună eternitatea noastră, așa cum mi-ai promis! - Ramona-Sandrina

Niciun comentariu: