1 martie 2015

e sâmbătă, iubite

(Sursa foto: internet)

e sâmbătă, iubite. toată ziua. e sâmbătă și vreau să ne sorbim cafeaua în pat.
să tragem seninul zilei peste noi și să numărăm în doi cum ne bat inimile
tu când bate inima ta o auzi pe a ta? întreb copilărește. nu râde.
așa, sărută-mi fruntea grea de gânduri și spune-mi încă o dată și o dată și fără
număr că "eu sunt a ta deoarece tu ești tot al meu". strânge-mă în brațe să se
liniștească viața iubite! nu mai sunt furtuni. coșmarele inimii au zburat departe.
ce bine e sâmbăta alături de tine. vrei să repetăm asta și mâine? și poate
(aș îndrăzni să te întreb doar...poate în fiecare zi și clipă până ce eternitatea ne va despărți). vrei să ne savurăm iubirea împreună? așa, unul în brațele celuilalt, vorbind nimicuri și lucruri importante?!
după cum așezi și răsari soarele pe creștetul meu, pe ochi, pe buze și pe mâini,
aș spune că iubești aceste dimineți. nu? doamne ce nu hotărât ai spus, iubite!
"te iubesc pe tine în tot și toate! ele nu se numesc dimineți fără tine, iubito! se numesc rătăciri! nu plânge, copil!",
dar eu plâng a tine. toată a tine. a alintărilor și iubirii tale. și iubesc. iubesc cum ne suntem. neobișnuit, da, dar ne suntem și ce frumos ne iubim.
e sâmbătă, iubite. toată ziua. nu? "e sâmbătă cu tine, iubito! toată eternitatea! și vreau să ne iubim nebunește! să tragem seninul zilei peste noi și să numărăm în doi cum ne bat inimile. eu când bate inima mea, o aud pe a ta! a mea nu mai e la mine de când m-am născut să te iubesc!"
e sâmbătă, cu noi iubite. iubește-mă toată o dată și încă o dată o dată și fără
număr că "eu sunt a ta deoarece tu ești tot al meu". strânge-mă în brațe să se liniștească viața iubite! 


(e sâmbătă, iubite, Ramona-Sandrina) ♥~♥

Niciun comentariu: