14 decembrie 2010

O nouă apariţie în blogosfera românească...un autor drag mie - Cristian Lisandru


"A apărut primul volum din “Picături de Insomnie” (autor – Cristian Lisandru – proză scurtă şi foarte scurtă) – Editura RBA Media, Bucureşti." - asta ne spune cu mare bucurie şi emoţie Lisandru pe pagina sa persoanlă, iar noi, cititorii fideli şi prietenii virtuali, ne bucurăm tare mult la primirea acestei veşti. Un vis împlinit este o mare, mare bucurie!

Regret enorm că nu am putut scrie acest articol atunci când mi-am dorit să o fac şi mai mult regret că mă aflu în imposibilitatea de a nu putea fi alături de Lisandru la această frumoasă realizare a sa. Proza lui Lisandru, aşa cum am mai spus-o şi la el pe blog şi aici pe acest blog este una deosebit de frumoasă, de bine structurată. Din punctul meu de vedere, Lisandru este cu siguranţă un scriitor care are foarte multe lucuri deosebite de scris şi de spus. Şi, aş mai completa, că le va avea de spus şi în viitor prin apariţiile volumelor sale. Poate impactul uneo cărţi nu este atunci când îl aşteptăm ci în clipe la care ne gândim cel mai puţin că el s-ar putea realiza. Dacă ar fi după mine, proza lui Lisandru ar intra în categoria texte apreciate în literatura românească.

Eu, îi doresc mult, mult succes în tot ceea ce îşi propune, iar textele sale îmi doresc să ajungă acolo unde ar trebui să ajungă...la sufletul oamenilor, dar şi în literatura românească de excepţie. Eu aşa o simt, aşa o văd. Îi doresc ca minunata lui muză să îi rămână mereu alături de suflet, iar noi să ne putem bucuira mereu de ei şi de ceea ce rezultă din dragostea lor frumoasă.

Mulţumim pentru apariţia acestui volum Lisandru şi drum frumos în continuare pe calea condeiului! Cu siguranţă vei deveni un nume de impact şi de referinţă pentru multe persoane!

Niciun comentariu: