29 noiembrie 2011

Culorile lui Dungha

pendulul canta
verzi cu nopti cu stele moi
frunzele soptesc

Seara asta este mai altfel. Mai tăcută. Poate şi pentru că se apropie iarna. Ajunul Crăciunului. Poate şi pentru că mie îmi place seara în mod deosebit. Seara, totul devine mai frumos. Alte culori. Alte sunete. Din fiecare casă se ridică câte un firişor de lumină plăpând, iar de dincolo de ferestre, siluete stau la mese, dansează, râd. Totul devine un fel de film cu încetinitorul. Te poţi bucura de el. Maşinile şi zgomotul pare şi ele să adoarmă încet. Ici şi colo se mai aude câte o pasăre. Adierea vântului. Copacii care foşnesc. Iar aerul, aerul miroase a zăpadă. Seara aceasta însă, e altfel. Auziţi, de departe se aud sunete de clopoţei...Sau să fie doar un vis?

Pagini de studiu: S-Hell Marius Grozea Blue and other sounds Pardau Ciprian
Text: Lady Allia; Foto şi haiku: Dungha    

2 comentarii:

Scaiul spunea...

Vad ca ai innoit Hanul. Este o atmosfera foarte frumoasa. Frumoasa colaborare de text si imagine. Astept sa ninga si sa impodobesti bradul :). Apropo, pe unde te-ai ascuns fata draga?

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Valeriu este de departe fotograful meu preferat. Face o poză, iar mintea mea deja vede texte peste texte. E un magician al imaginilor pe suflet! Chiar este! Şi un om pe cinste!

:) aştepţi să împodobesc bradul? Eu aştept să ningă. Să ies în mijlocul fulgilor şi să fac piruete cu Augusta. Bradul e ceva...special. Un ritual.

Nu m-am ascuns. Eram după mine. În spatele zidului.