3 noiembrie 2011

La nesfârşit

(Sursa: internet)

şi fără tine ce aş fi?
nimic din ce-am fost pân'acum
mult mai frumoasă m-ai lăsa
şi mult mai plină de frumos
decât aşa cum m-ai găsit
dormind o viaţă fără rost
viaţa mea

de n-ai fi fost eu ce-aş fi fost?
un om cu visele-n pământ
ce nici să ceară nu-ndrăznea
nici să primească n-aştepta
n-aş fi ştiut s-aud culori
nici să privesc soarele-n zori
pe palma ta

de vei pleca eu ce rămân?
un om cu mult mai mult mai bun
un suflet ce-adunat în el
atâtea clipe de magie şi numai una
de-ar fi fost era de-ajuns să dea un rost
acelui timp şi-acelor ani
fără de tine

dar n-ai să-mi pleci
nu prea curând, iar când va fi
va fi demult peste-anotimpuri încă vii
din care eu deja-am cules atât de mult
că nu vom ştii cum a-nceput, cum s-a sfârşit
de s-a sfârşit, sau a-nceput
mereu vei fi!

iubitul meu cel mai iubit
la ceas de viaţă şi de gând
la nesfârşit!

2 comentarii:

f. spunea...

hmmm, rime...
interesant :))))
cam tarziu, da'... na.

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Rime acum, dar ele sunt :). Cu ele am început. Uneori le regăsesc, dar, eu iubesc poezia liberă :).