11 noiembrie 2011

E frumos prin oraşul sufletului, toamna!



În seara asta am să mă plimb din nou peste tot cerul meu. Nu ştiu ce voi găsi. Nu caut nimic. Demult. Dar uneori descopăr noi lumi. Nu am să fac gălăgie. Nu am să strig. Nu am să plâng. Vreau doar să-mi iau gândurile la plimbare peste tot. Să le pierd. Să le regăsesc. Undeva, în mijlocul lui aş vrea să mă opresc. Să urc într-un carusel de vise. Desculţă. De tot şi toate. Gândurile vor fi departe. Se vor scălda în alte ape. Acolo, desupra lumii am să deschid larg braţele şi am să ating aerul. Cât de goale îmi sunt palmele fără atingerea ta. În ele ţi-as strânge mângâierea. Dar tu nu ştii. Eu strâng pumnul încet şi-i şoptesc numele tău. Nu îl aud decât îngerii. Aerul. Şi sufletul meu. El tresare. Se cutremură. Mâna mea închisă se aşează pe piept. Sufletul tace. Cum poate un om să-ţi adoarmă toate neliniştile doar fiind... Zâmbesc. Nu am să deschid pumnul niciodată. Mi-e teamă că ai să-mi zbori. Nu din pumn. De pe suflet. Caruselul se opreşte. Gândurile se întorc din apele lor. Nu mai sunt desculţă. Lumea a revenit. E atât de mult zgomot. Tu eşti acum acolo, în lumea ta în care eu nici nu exist. Doar în pumn strâng un vis şi în suflet. Şi lumea s-a liniştiti ca prin farmec. Zâmbesc. E frumos prin oraşul sufletului, toamna!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Te iubesc lady pentru ceea ce esti simti..daca ai sti cat de ingemanate ne sunt sufletele,cand te citesc ma regasesc in fiecare cuvant..iubesc ca si tine ,supravetuiesc doar pentru a ii oferi ultima picutara din mine.Te imbratisez cu drag si spera,e tot ce putem face pentru a supravetui!

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Nu vreau să sper la nimic. Vreau doar să trăiesc prin ce simt. Cât mai mult. Este atât de frumos, încât aş putea trăi veşnicii doar simţind asta...

Mulţumesc!

Szasz Sebes Paul spunea...

Foarte frumos blogul tau!!!!!!!!!!! Felicitari!

Szasz Sebes Paul spunea...

Te astept si pe blogul meu

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Mulţumesc, Paul, pentru vizită şi gânduri. Blogul este...bucată din sufletul meu. Eu simt, el arată... E, cum sunt. Mulţumesc. Uneori nu e frumos. E cenuşiu :). Voi veni :).