4 noiembrie 2011

E bine doar că eşti

(Sursa: internet)

Nu contează mâine când ai să-mi iei de pe umeri mantia
în care sufletul meu se înfăşura atât de frumos în vise
Nu contează nici măcar că nu vom mai fi.
Nici anotimpul în care pleci.
Visez de multe ori că e iarnă când îmi intri în viaţă.
Şi dintr-o dată se face atât de cald în mine.
Şi în jurul meu.
Şi în lumea mea.
Când pelci, visez că e primăvară.
Pentru că atunci vor înflori toate visele mele.
Iar şi iar.
Ca o repetiţie.
De fiecare dată cu acelaşi gând:
tu!
Contează însă înter aceste anotimpuri, anotimpul iubirii tale.
Acela când apari şi lumea mea se topeşte
într-un lac senin şi cristalin
în care totul devine atât de clar
când privesc şi mă arunc fără teamă!
Contează doar cum mă şopteşti.
Pieptul meu se sparge de emoţii.
Ca şi cum s-ar sfărâma un zid, iar apoi s-ar naşte-n loc o fereastră
mereu deschisă din care ţâşnesc atât de multe păsări
cu aripile larg deschise, cu ochii către cerul şoaptelor tale...
ţipând tăceri fericite!
Tot cerul ar fi plin de ele.
Stoluri de chemări şi culoare.
Un dans în sufletul gol!
Şi peste tot în mine sunt flori.
Deschise ţie.
Peste tot îmi e soare în mine cu tine.
Tu ştii? Ştii câte pietre s-au dezgheţat sub pasul inimii tale?
Şi ce drum cald îmi laşi în viaţă?
Vei ştii?
Dar ce contează?
E bine doar că eşti...

2 comentarii:

cora spunea...

fara cuvinte Lady Allia...ca de obicei...nu imi dezamagesti asteptarile....frumoasa poezie...felicitari ..si multumesc pt frumuseatea pe care o darui celor ca mine...numai bine tie..

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Şi eu îţi mulţumesc Cora, pentru frumuseţea pe care simţi să o împarţi cu mine şi să mi-o dăruieşti atât de frumos. Mă bucur că îţi place...