9 aprilie 2011

scenetă

(Sursa foto: internet)

uite aşa, tu şi cu mine
eu mereu aici,
tu uneori aici,
uneori acolo
între noi cuvinte şi un soare
care cântă la chitară şi râde păsări albastre

închide ochii
măcar o dată lasă-mă pe mine
să îţi conturez visul
pune-ţi un braţ după mijlocul meu,
celălalt întinde-l uşor pe lângă mâna mea
ţine-mi palma în palma ta


deschide ochii acum
nu mai respirăm aer

lasă inima
ea e nebună
încă un pic şi face paşii de dans
înaintea noastră
nu zâmbi
ştiu că priveşti
şi mă închipui
deci hai...

deschide ochii

soarele cântă, tu mă ţii în braţe
lumea dansează în jurul nostru
iar noi,
noi stăm pe loc şi zâmbim
de ce plouă?
aşa se iubesc norii

am creat o scenă doar pentru zâmbetul tău
acum dormi
în visele tale
iubeşte-mă şi pune soarele în cui
acum e doar iarbă şi stele

şi noi

Niciun comentariu: