19 aprilie 2011

timpul probabil

 (Sursa foto: internet)

azi, meteorologii de inimi, mi-au dat timpul probabil după zâmbetul tău
mi-au spus că în jurul inimii mele nu se vor mai strânge nori negri,
iar cerul va fi senin pentru tot restul zilei de astăzi şi cele ce îi vor urma
mi-au spus că voi avea parte de soare, iar acesta acesta va răsări
de undeva din căpruiul ochilor tăi luminând până în adâncul sufletului meu
voi avea parte de ploi de vară, de iarbă reavănă sub şira spinării,
iar norii vor scutura petale de maci roşii de pe buzele tale aflate undeva în centrul
atenţiei mele - dat fiind că de acolo îmi aleg anotimpurile, emisferele şi clima
vântul va adia cald pe alocuri din podul palmelor tale peste chipul meu,
iar eu voi gravita încet în jurul tău cu iubirea mea apoi, cu un singur sărut
am să opresc lumea. nu ştiu dacă meteorologii au spus asta, dar ştiu că pot să o fac
aşa cum pot stinge soarele numai pentru a-ţi arăta steaua nordului meu




Niciun comentariu: