22 septembrie 2012

de data asta plec departe unde mor iubitele

de data asta am să plec, iubite
am să-ţi las amintire o partitură micuţă de cântec
o placă zgâriată unde îţi spuneam "te iubesc"
dar tu, nu m-ai auzit niciodată, iubite
nu am ştiut să ţi-o rostesc blond, roşcat voluptos
doar căprui, din altă lume se pare departe de tine
am să-mi pun pe umeri şalul amintirilor şi plec
rămâi în lumea ta strălucitoare şi falsă unde nimic
nu este ceea ce pare nici măcar tu, regele de pică
al unor păpuşi parcă trase de cheiţă să te rostească
eşti un vampir de suflete te hrăneşti din visele lor
până le vlăguieşte, apoi le arunci în toate zările
fără să îţi pese în câte bucăţi le rupi sau le sfărâmi
nu le auzi nici măcar căderile asemeni unor oase frânte
cum spuneam, de data asta plec departe unde mor iubitele
am să-mi pun şalul peste suflet nu prea gros să simt mereu
dâra de frig pe şira spinării şi să nu uit cât de mult pot durea
iubiţii
să ştii că nu-mi mai pasă şi de-ar fi să îmi smulg inima
să o arunc câinilor să nu te mai simt
între noi rămâne doar placa şi o mică partitură de cântec!
 
(Sursa foto: internet)
 

Niciun comentariu: