19 februarie 2013

Apăsaţi măi din când în când "Unfriend"...



Mi-a spus cineva că postările mele sunt prea lungi şi că de aceea de multe ori nu le citeşte. Le sare sau le dă doar like. Ceea ce a omis persoana respectivă este că eu nu sunt ziarul de dimineaţă de unde să îşi ia ştirile scurte, sobre şi la subiect. Nu sunt nici ştirile zilei unde să dau un titlu cu trimitere. Sunt un om, mai precis o femeie care iubeşte să scrie, să descrie culorile gândurilor ei, ale prietenilor ei, ale inimii şi ale persoanei iubite. Nu cer nimănui să mă citească. Eu scriu. Cei însă care ştiu ce ascund cuvintele mele...se vor opri să caute. Cititul şi prietenia sunt ca dragostea! Nu se pot face de-a sila! Aşa că, eu tot spun..apăsaţi măi din când în când "Unfriend" că mie nu mi se zdruncină pământul din atât de puţin lucru. Lumea mea e cu mine, e în mine, este o scară a valorilor proprii, o casă a inimii mele!

Niciun comentariu: