27 februarie 2013

Uneori, imaginile ne întorc în timp...

(Sursa foto: Life is beautiful)

Cred că de asta te-am iubit atât de mult încă de prima oară. Ai fost pentru mine la fel ca această imagine. Mi-ai inspirat seninătate, linişte, serenitate. În jurul inimii mele creştea iarbă proaspătă şi reavănă. Tânără şi plină de nebunia primelor gânduri îmbujorate! Cerul mi se apleca peste frunte să mă sărute sub buzele tale, iar inima, inima îmi alerga ecou peste tot muntele. Muntele ce creştea direct din sufletul nostru. Şi te rosteam! Te rosteam cu toată tăcerea mea...adânc, adânc până în miezul sângelui, a inimii, a trăirilor mele, apoi, trecându-mi mâna peste chipul tău mă dăruiam toată privirii tale care mă iubea frumos. Uneori, imaginile ne întorc în timp. Pe mine, mă întorc de fiecare dată în tine. Acolo unde s-a născut tinereţea mea cu cireşe la suflet. Şi am crescut iubite, dar verile încă ne mai adăpostesc sub florile lor. (Lady Allia)

Niciun comentariu: