13 octombrie 2009

CAMPANIA - "CAMERA DE SPITAL NU E ACASA !"

Citind şi recitind de sute de ori poveştile de viaţă ale unor copii atât de înceracţi, ale unor părinţi care au ajuns la limita puterilor şi tuturor posibilităţilor, m-am gândit că aş vrea oarecum să vin în ajutorul lor, dar singură, aş fi asemeni unui fir de nisip în faţa mării.

Singură, pot să îi ajut ascultându-i, ajutându-i prin mediatizarea cazurilor lor, dar din punct de vedere financiar şi material (prin trimiterea de mâncare, dulciuri, hăinuţe, medicamente, pampers, utile pentru igienă, etc ) oricât aş încerca, e ca şi cum aş duce sacul lui Moş Crăciun umplut doar până undeva jos, pe fund...

Împreună însă, ştiu că am putea să-i ajutăm!
Am putea să oferim acestor familii care îşi petrec săptămâni, luni, ani de zile prin spitale un zâmbet, o gură de aer care să îi ajute să-şi încarce moralul şi sufletul cu noi speranţe, putere...

Am putea să le mai luăm de pe umeri şi din griji oferindu-le...puţin din puţinul nostru:

- hăinuţe pe care doriţi să le daţi mai departe, deoarece puii Dvs. au crescut şi nu le mai vin,

- jucăriile uitate undeva prin debara, după care cei mici nu vor plânge,
- încălţările pe care micuţii "motănei" şi micuţele "pisicuţe" nu le mai poartă,
- cărţi de colorat, caiete de şcoală, creioane, etc
- iar pentru familiile ajunse la capătul oricărei resurse, putem să punem mână de la mână şi să "împrumutăm" din garderoba noastră pe care nu o mai folosim. Sunt mămici cărora un pulover, o jachetă, le-ar cădea numai bine în acest anotimp...

Pe lângă acestea, poate fiecare să trimită mici pachete cu:

- alimente, dulciuri, compoturi făcute în casă, legume puse de noi pentru iarnă, zacuscă, dulceţuri, conserve, etc
- utile pentru igiena personală: şampon, săpun, pastă de dinţi, etc
- medicamente: nurofen, algocalmin, etc
- pampers pentru cei mici

Mulţi dintre Dvs. poate au, dar simt că este foarte puţin. NIMIC nu este foarte puţin pentru unele familii! Nu trebuie să vă simţiţi prost pentru că nu aveţi foarte mult. Puţin câte puţin se va strânge de la fiecare, iar când se vor strânge măcar pentru 2-3 familii, am să fac pachetele şi am să le trimit!

Unii mi-aţi scris şi m-aţi întrebat dacă sunt voluntar în vreo asociaţie umanitară, dacă am vreo asociaţie pentru că doriţi să deveniţi voluntari, dar eu vă spun dragii mei, că atunci când vrei să ajuţi poţi să o faci şi luând iniţiative singur, alergând, căutând soluţii pentru ei, cei care au atâta nevoie să ştie că nu sunt singuri într-o lume şi aşa nedreptă şi grea pentru ei!
Nu am asociaţie şi nici nu activez în vreo asociaţie. Cred  însă în câteva asociaţii de bun simţ, formate din oameni de mare caracter şi suflet, iar pe acestea le susţin prin bannere şi mediatizare pe blog.

Astfel, m-am gândit să lansez această campanie: "CAMERA DE SPITAL NU E ACASĂ !"
Am simţit să o lansez, deoarece simt că sunteţi mulţi care vreţi să ajutaţi - fie şi doar prin mediatizarea ei, prin bannere, prin vorbă !
Am simţit să o lansez pentru că ŞTIU că este nevoie de un astfel de gest din partea noastră!

Vreau ca această campanie să trezească, să fie un semnal de alarmă pentru cei care nu ştiu că în spitalele din România, au ajuns să trăiască familii ajunse efectiv la capătul puterilor.
Au ajuns să trăiască în spitale, deoarece copiii lor sau ei înşişi au afecţiuni foarte grave care presupun ore, zile, luni sau chiar ani de tratament, iar asta, din lipsa implicării statului român şi a lipsei de posibilitate financiară a acestor familii!


Pentru cei care doriţi să ajutaţi şi să trimiteţi câte ceva acestor familii, aştept să mă contactaţi pentru detalii prin intermediul formularului de contact sau la adresa de email: lady_allia@yahoo.com





Mai jos, am să plasez două bannere, de dimensiuni diferite, pentru aceia dintre Dvs. care doriţi să le puneţi pe blogurile Dvs..




200x270


150x200



Vă mulţumesc anticipat pentru susţinere şi atitudine!

Niciun comentariu: