15 martie 2011

Heddoappu Japan! Anata o aishi Japan!  - Capul sus Japonia! Te iubesc Japonia!



Constat cu stupoare faptul că peste tot în media şi în ţară lumea vorbeşte despre Japonia.

Majoritatea ne mirăm de ceea ce se întâmplă acolo, unii se bucură că nu s-a întâmplat la noi, iar majoritatea afirmă: "Este vorba despre Japonia! Se va ridica şi va merge înainte!".

Spuneam odată că fiecare om are dreptul să aibă preferaţi - chiar şi în rândul raselor umane. Ai mei, pe departe sunt asiaticii. De ce? Pentru că ei sunt florile mele de cireş! Cu alte cuvinte, sunt perfecţi în sufletul meu! Umani, oneşti, muncitori, gingaşi, puternici, muncitori, solidari, înţelepţi. Au puterea de a înţelege unde puţini pot şi au capacitatea de a ajuta şi a ierta unde alţii nici nu încearcă.

Azi, la 4 zile după ceea ce s-a întâmplat la ei, în România nimeni nu a făcut pasul, deşi, chiar dacă ne e greu să credem şi japonezii plâng, suferă, le e foame, frig, teamă. Indiferent de rasă, toţi simţim durerea şi tristeţea, deznădejdea. Toţi suntem părinţi, bunici, prieteni, fraţi...

Astfel, am decis să demarez această campanie de strângere de ajutoare care vor consta în tot ceea ce credeţi că le poate fi util unor oameni care la ora actuală nu mai au nimic.

Se pot dona: pături, plapume, saci de dormit, corturi, încălţăminte, îmbrăcăminte, prosoape, produse de igienă corporală, apă minerală sau plată, mâncare neperisabilă.

În momentul în care s-au adunat ajutoare suficiente se va face un colet pe care am să-l trimit la ambasadă sau la una dintre organizaţiile pentru sinistraţi din Japonia.

Cine doreşte să participe, să ajute, mă poate contacta:

sandrina_ilie@yahoo.com
0763402928

Cine nu poate să ajute material, poate să se roage. Japonia are nevoie acum de toate gândurile noastre bune şi pozitive!

Ciudat este că un anume "creştin" a spus că nu merită să ne rugăm deoarece japonezii nu cred în Dumnezeu.
Ceea ce nu ştie el este că Dumnezeu îşi cunoaşte toţi fiii şi fiicele, chiar dacă aceştia se roagă altor divinităţi.
Ceea ce mai trebuie să înveţe este iubirea creştină.

Oricum, eu le doresc ca orice Divinitate...kami, Budha, Dumnezeu să le fie aproape şi să îi ajute!

Heddoappu Japan! Anata o aishi Japan! 

Vă rog din suflet,  cei care doriţi să vă implicaţi şi să demonstraţi că şi românii ştiu să fie responsabili cu alte naţii şi pot solidariza cu durerea lor, preluaţi această campanie şi daţi-o mai departe!

Vă Mulţumesc!


2 comentarii:

Stănica Bostănaru spunea...

Sandrina, îţi mulţumesc pentru că ai deschis această campanie şi sunt alături de tine. Sper să pot fi de folos cu ... puţinul meu ...

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Ai fost de folos şi doar rezonând la această campanie. Mie mi-ai spus mai multe decât printr-o mie de gesturi sau cuvinte! EU îţi Mulţumesc!