15 ianuarie 2011

La Mulţi Ani, Răz!



 

Îmi amintesc că eram doar noi trei...mama, eu şi Rareş. Afară era încă iarnă. Tata nu era acasă. Revoluţia nu se teminase. Tu, altfel de la bun început, ai hotărât că vrei să treci de partea revoluţionarilor şi să ieşi la lumină :). Bine că nu te-ai hotărât să ieşi în stradă, deşi...nici asta nu a fost foarte sigur :)). Noroc cu salvarea care a ajuns la timp, cu mama care cu siguranţă s-a ambiţionat alături de tine. Cred că şi tata a dat de partea voastră pentru că, deşi trebuia să fie în cazarmă a ajuns acasă apoi la maternitate. Închipuiţi-vă un bărbat înalt, îmbrăcat în haine militare, înarmat...la uşa maternităţii :). Bine că nu s-a opus nimeni :))). Pe mine nu m-au lăsat să te văd. Tatei i-au permis însă. Bine au făcut. probabil au înţeles cu toţii cât de greu a trebuit să îi fie când a stat săptămâni întregi departe de familie, în mijlocul unui haos, cu o soţie care aştepta pe ultima sută de metri un bebeluş. Radia. Dintre toţi, tu ai semnat de la început cu familia :): "L-am recunoscut imediat. Avea aerul familiei!".

Mereu ai fost altfel, dar în sensul frumos. Dintre noi trei, tu eşti cel mai bun la suflet, mai săritor, mai înţelegător. Niciodată nu ai fost certăreţ cu excepţia unei vacanţe la Aiud. Aveai vreo 5-6 ani :). Bine că a priceput într-un final că aveai ceva de spus :))). Tu ai ştiut mereu să faci compromisuri, să laşi de la tine, să taci şi să asculţi. Rareş mai are tresăriri, iar eu am fost mereu o nonconformistă :). Oarecum tu eşti puntea şi frumuseţea.

Nu voi uita niciodată când te-am ţinut prima oară în braţe. Aşteptasem aşa de mult şi îmi doream atât de tare... Parcă erai de porţelan :). Alb cu ochi albaştri şi doi bujori perfect rotunzi în obraz. Cred că orice mamă şi-ar fi dorit să ţină în braţe un copil aşa de frumos :). Eu am avut bucuria şi fericirea să ţin trei :). Pe Rareş, pe tine şi pe Augusta. Ce mi-aş putea dori mai mult de atât? Am fost binecuvântată cu trei minuni: doi fraţi frumoşi şi dragi şi o fetiţă minunată. Cred că fiecare om are nişte aşteptări speciale de la viaţă. Ale mele s-au împlinit prin voi trei. Ce va veni...sunt doar paşi pe care oamenii îi fac pentru a putea ajunge la capăt fără nici un regret.

Cred că vei avea o viaţă frumoasă, pentru că o meriţi. Eu asta îţi doresc...o viaţă presărată cu drumuri line şi împlinite, cu iubire şi sănătate, cu realizări şi magie! Pentru mine, în lumea mea, tu ai fost şi vei rămâne mereu asemeni unui inorog...pentru că oricât de greu este tu ştii să ieşi la suprafaţă şi să străluceşti, iar cei din jur nu pot să nu remarce asta!

Te iubesc din tot sufletul Răzvan şi te voi iubi mereu! Eşti una dintre persoanele cu adevărat importante sufletului meu. Eşti omul alături de care vreau să adun amintiri multe şi frumoase şi eşti fiinţa cu care îmi doresc să împart toate ale mele. Întotdeauna mi-am dorit să nu fiu singură pe lume.
Tu, cu siguranţă mi-ai demosntrat că asta nu este posibil, pentru că oricât de mare e lumea, tu ştii să o transformi într-un bob mic şi să o aduci la o atingere de suflet :). Probabil că la capăt, când voi întoarce ochii să privesc în urmă am să zâmbesc cu adevărat fericită. Indiferent câte neâmpliniri şi tristeţi am avut şi voi avea, viaţa mea s-a realizat deja odată cu voi trei :).

La Mulţi Ani!



4 comentarii:

Florin spunea...

La Multi Ani fratelui tau!

Ioana spunea...

La Mulţi ani cu sănătate şi bucurii, Răzvan! Eu tot urmăresc de vreo trei ani pe aici pe blog când e ziua ta, a mamei tale, a lui Rareş (v-am memorat deja :D)... E minunat să mai vezi astfel de mesaje pentru cei dragi.

Maya spunea...

Eşti tare simpatic :). La Mulţi Ani!

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Vă mulţumesc pentru urări şi vă mai aştept pe aici :).