6 ianuarie 2011

omul de dincolo

(Sursa: google images)


sunt omul de dincolo de tăcere
locuiesc într-o lume cu ferestre spre tine,
dar nu pot ieşi

aerul îmi cântă la ureche
vântul mi se opreşte în faţa ochilor şi adie,
dar nu îl pot simţi

sunt femeia care doarme în mine
locuiesc într-o colivie cu faţa către munte,
dar nu am învăţat să zbor

aerul mi se zbate sub aripi
pieptul îmi ţipă după roua inimii tale,
dar nu găsesc calea

(undeva departe şerpuieşte un gând
nu-l văd
aud doar cum din el ţâşnesc cocorii
într-o zi, voi zbura cu ei)

5 comentarii:

Nistor Ramona spunea...

Crezi că o astfel de colivie ar putea fi deschisă de un om tip Bidam? Crezi că nu mai el are chei spre sufletul unei femei care se simte ţinut în lanţuri de viaţa cotidiană şi de propriile gânduri?
...
Yushin îţi dă drumul,
pe margine de stâncă
unde brazii se întrec cu tine,
să-ţi găseşti drumul.
În vale te aşteaptă Râul
ce te poartă ca GPS-ul
în labirintul gândului.
Şi când ajungi la margine de lac
aruncăte din prag,
Şi vei vedea aripile largi
ce te poartă azi.

Pt Rami al nostru.

Axyy spunea...

Deranjez in legatura cu un parteneriat cu siteul :
www.axyy-site.com [ 10000 vizite ]
www.onlinemoca.com [ 2000 vizite ]
Daca esti interesat pot fi gasit la adresa de email

Aimée spunea...

Iar ne jucam, domnita, de-a v-ati ascunselea? :p Imi doresc un 2011 in care sa ne revedem cu bine, sanatosi si impliniti si de-o parte si de cealalta! >:D<

Cu tot dragul si dorul sufletului meu...

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Rami, nu mai răspund şi aici :), deşi m-ar tenta.

Cu alte cuvinte, Yusin mă bagă cu capul în râu, mă trezeşte şi tu vrei să mă îndrăgostesc de el? :))) Ţi-l las ţie!

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Crengu, mă bucur să o facem din nou...înseamnă că ne-am păstrat obiceiurile bune :). Mulţumesc pentru tot şi cum spuneam...îmi doresc un 2011 plin de oameni frumoşi şi dragi. Nu vreau să absentezi din 2011 al meu şi nici din ceilalţi poate vreo 40 care vor mai fi :).

Primesc dorul şi îl trimit la tine pe al meu să te ţină în braţe şi să te sărute cu tot dragul meu de tine! >:D<