5 ianuarie 2011

Secretele de la palat, Queen Seondeok - toate episoadele online subtitrate în română

Pe serverul Filme Online.org, puteţi urmări online diverse seriale, filme şi animaţii. Le mulţumesc pe această cale pentru efortul şi munca depusă pentru ca noi să avem bucuria de a ne revedea preferaţii şi preferatele, serialele care ne-au marcat şi pe care ne dorim să le urmărim încă o dată şi încă o dată şi încă o dată :))).

ATENŢIE:
Cine doreşte să aibă întregul serial, subtitrat în română, îl poate descărca (se descarcă foarte repede) de:


Am şters linkurile deoarece erau câteva şi am găsit un site cu toate serialele online. Cu alte cuvinte nu mai căutăm pe o sută de site-uri :).

Serialul în întregime subtitrat în română : AICI !

Vizionare sau revizionare plăcută :)!

15 comentarii:

Nistor Ramona spunea...

Rami? descărcarea este gratuită?
Dacă descarci trebuie să încarci tu de la tine, alt film?
Mă refer la saitul de la aici.

Tudor spunea...

Ne-am propus sa ne mai uitam inca o data la el - prima data am fost atenti la actiune si mai putin la cugetari.

Nistor Ramona spunea...

Tudor!
Meditaţi asupra ideilor şi vicleniilor, ve-ţi vedea că nu mai de învăţat aveţi.
Asta nu înseamnă că toţi vom fi ca Mishil dar, e interesant să caracterizezi personajele şi să vezi că toţi aven parte bune şi rele.
Mishil îl iubea pe Sadaham aşa cum îl iubea Bidam pe Deokman, de aceea a încercat să rămână rece din acel moment cu toată lumea şi încerca să nu se ataşeze de nimeni.

Sau să fi Yusin şi să fi invidios, gelos pe prietenul tău de nădejde, pentrucă o iubeşte pe a ceea femeie pe care, o iubeşt şi tu din copilărie şi la care ai renunţat pentru aţi apăra poporul gaya... În loc să te bucuri că femeia vieţi tale e în mâini bune.

Asta suntem noi oameni ne-am născut ca să trăim experienţe, bune, rele şi pe baza acestora să ne definim. Cine suntem noi cu adevărat.

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Descărcarea este gratuită. Are calitate video şi sunet bună :). Eu am decsărcat deja câteva părţi.

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Tudor :), Zi Senină, să ştii că în prima fază nici mie nu mi-a plăcut. Mi s-a părut puţin deviat de la genul de seriale coreene şi nici acţiunea nu era chiar una clasică. M-am uitat totuşi până la sfârşit şi am sesizat la el mai multe mesaje decât la altele: Mishil-popor, Mishil-regi, Mishil-cele două prinţese, Deokman-popor, Deokman-Hwarangi (flori tinere), Deokman-consiliu...felul în care a manipulat istoria şi credinţa în folosul ei pentru a o detrona pe Mishil...mă rog, este frumos. La a doua vizionare este însă şi mai interesant.

Zi Senină, să ştii că de la o vreme mă uit pe KBS la serialele coreene şi au început să îmi placă şi cele care au tentă romantică, adolescentină aşa cum ai presupus :). Mulţumesc! Mă distrează la nebunie "Marry me, Mary" :).

Syntia spunea...

Dar lipseste jumatate din serial, nu sunt primele episoade!!! Unde le gasesc?

Syntia spunea...

Lipsesc o groaza de episoade! Unde sunt primele episoade. De exemplu am cautat de am ametit episodul 4 si urmatoarele!

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Deci Syntia... eu am dat câteva linkuri, un click şi am găsit episodul 4 la:

http://datingsandmoneyearn.blogspot.com/2010/02/secretele-de-la-palat-great-queen.html

de unde îl poţi descărca pe calculator şi îl poţi vedea când vrei tu.

Acolo ai până la ep 44. Restul le poţi găsi aici:

http://hotfile.com/list/430186/313828d

Să ştii că eu am dat doar câteva linkuri, câteva indicaţii şi nu pot verifica non-stop care site a şters episoade. Dacă mai ai întrebări...te aştept.

Raduukkk spunea...

Este ceva frumos si de o calitate superioara

silvio spunea...

nu gasesc episoadele 32 -62 online

multumesc

Anonim spunea...

dragilor , am facut niste eforturi... este adevarat ca nici nu ma pricep prea mult dar mi-a fost imposibil sa gasesc ep 1-37 cu vizionare direct pe site doar de copiat in calculator . daca totusi exista pe undeva asa ceva va rog spuneti-mi si mie .

Anonim spunea...

Lume, lume!

Pe linkul de mai jos gasiti toate episoadele acestui serial - in caz ca inca va mai intereseaza:

http://www.filmeleonline.org/queen-seon-deok-secretele-de-la-palat/#comment-75

Vizionare placuta! ;-)

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

AICI, o parte din ele:

http://www.dailymotion.com/gdragos#video=xnh4bb

Anonim spunea...

Hello! I simply would like to give an enormous thumbs up for the great info you will have right here on this post.
I will probably be coming again to your blog for more soon.


Check out my blog: seoul korea hotels south

Anonim spunea...

Good day! I just wish to give an enormous thumbs up for the great data
you could have here on this post. I will be coming again
to your blog for more soon.

Here is my homepage: 網站排名