22 ianuarie 2011

m-am săturat

Shania Twain - The woman in me
   

m-am săturat, să ştii

m-am săturat să las cerul să măture pământul cu mine,
iar din păr să-mi cadă toate florile
să ajung cu mâinile până în fundul izvoarelor
să am palmele uscate
degetele reci

m-am săturat să plutesc pe nori de zăpadă albastră,
iar din mine să culegi gutui coapte
să mă afund în pieptul tău până la inimă
să nu simt vântul
atingându-mă

m-am săturat să mă vreau femeie ţie serilor lunatece,
iar tu să-mi culegi pământul pe dos
am să-ţi dau un preţ pentru mine într-o zi
să mă cumperi
fără ruşine

să mă sorbi încet până la ultimul strop de melancolie,
iar eu să-ţi picur de pe gene
să ajung cu palmele până la izvoarele inimii tale
să am palmele umede
degetele calde

m-am săturat să fiu acrobatul de circ sufletesc,
să execut salturi mortale prin mine
de sus în jos, de la dreapta la stânga tâmplelor
să mor şi să mă nasc
gândurilor tale

m-am săturat, să ştii...

9 comentarii:

Mihaela Man spunea...

Ce poezie frumoasa! M-a impresionat in mod special ultima strofa:
"m-am săturat să fiu acrobatul de circ sufletesc,
să execut salturi mortale prin mine
de sus în jos, de la dreapta la stânga tâmplelor
să mor şi să mă nasc
gândurilor tale"
Superb!

Aimée spunea...

Frumoasa, dar trista... :(

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Mulţumesc Mihaela...am scris cum am simţit. Adevărul este că am obosit. Toţi obosim uneori, nu?

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Păi, de unde te afli tu în sufletul meu, nu ai cum să nu le simţi pe toate, nu Crengu meu drag? Dor îmi e de tine...

Apropo, în martie vin cu siguranţă la Bucureşti :). Sper să găsesc o zi mai cu soare. >:D<

Matilda spunea...

Citesc cu bucurie că vii in Bucureşti. Rogu-te, anunţă din timp, poate ne cunoaştem, mi-ar fi drag...

Nistor Ramona spunea...

Bidam!ce mai faci? ai primit mesajul meu?
Un sfat dc te-ai saturat si nu iti place ceva in viata ta schimba, tu esti singurul care poti schimba.
:-P

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Matilda, voi anunţa din timp, promit :). Şi mie mi-ar fi drag.

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Rami, nu chiar toate alegerile ţin de noi. Unele implică multe. Totuşi, unele poezii sunt doar poezie :). În rest ştii tu că de obicei schimb când realizez că nu mai e nimic de făcut. Te îmbrăţişez.

Anonim spunea...

un parinte spunea ceva asemanator: oricat de indreptatita ti-ar fi nemultumirea, nu persista in ea. oricand miracolul te poate vizita !