22 aprilie 2012

Locuri de munca

(Sursa foto: Locuri de munca)

Mă întreb în ziua de astăzi când locurile de muncă sunt atât de greu de găsit, un nou proiect online în acest domeniu cât de bine venit este? Sunt mulţi care spun că deja sunt destule proiecte. Eu cred că se înşală. Ca şi în orice alt domeniu, piaţa trebuie să fie cât mai bogată în oferte şi totodată şanse pentru noi. La câte cereri de locuri de muncă sunt acum, eu cred că ar putea să se mai înfiinţeze multe altele pe lângă cele deja existente.
Un site în plus, oferte mai multe, şanse mai multe. Eu cred că orice astfel de site merită toată atenţia noastră. Şi a celor care avem un loc de muncă şi a celor care suntem în căutarea unui loc de muncă, dar şi a celor care doresc să angajeze.
Ca şi orice portal cu locuri de munca, Job Project urmăreşte aceleaşi scopuri, dar spun eu, sub o formă mult mai accesibilă şi serioasă. Pentru mine contează foarte mult punerea în pagină, accesibilitatea unui site, navigarea uşoară, nemaivorbind de ideea de responsabilitate faţă de ofertant şi cel care cere un loc de muncă. Cel mai mult contează să găseşti pe un portal nu doar informaţie ci şi seriozitate şi promptitudine... o firmă serioasă, atentă la nevoile clienţilor săi, care să ştie mereu să fie prezent printr-un sfat util sau o ofertă care să se muleze pe nevoile acestora.
Job Project, este un portal nou în branşă, dar este extrem de bine structurat.Am intrat de câteva ori pe acest site şi trebuie să recunosc că îmi place foarte, foarte mult din toate punctele de vedere: oferte bogate şi variate, structură, look, uşor de navigat, extrem de accesibil, chiar şi pentru cei care nu cunosc foarte bine utilizarea internetului. 
Eu îl recomand cu încredere tuturor celor care sunteţi în căutarea unui loc de munca, dar şi acelora care doriţi să angajaţi, iar celor de la Job Project, le doresc succese şi împliniri!


Niciun comentariu: