18 aprilie 2012

seara pe care o strâng la piept ca pe o poveste

o să te culeg din luna gândurilor mele
şi am să-ţi dau drumul
o dată pentru totdeauna

să nu te opreşti
sunt doar o femeie
o femeie oarecare
am vise, am deziluzii,
nu sunt o constantă
sunt un val
de obicei îmi place să mă prostesc asemeni unui copil
să mănânc îngheţată
şi să umblu desculţă prin iarbă,
prin nori
câteodată stau pe gânduri, alteori fac planuri
uneori reuşesc,
alteori nici măcar nu mă apropii de ceea ce îmi doresc a fi,
dar iubesc,
zâmbesc,
rămân
îmi place să dansez,
închid ochii, mă învârt şi râd
în inima mea sunt ritmuri
nici eu nu ştiu câteodată paşii, dar dansez
iau luna în braţe şi plutesc cu ea
cu ea şi cu noaptea

oamenii mă privesc şi mă văd o visătoare
alteori mă văd ca pe un semn ocolitor
cei mai mulţi se uită în ochii mei ca într-o oglindă
şi pleacă

să nu te opreşti
pleacă
sunt doar o femeie copil
eu pot trăi doar cu visele mele
şi seara pe care o strâng la piept ca pe o poveste

e linişte acum,
adorm...

Niciun comentariu: