19 aprilie 2012

Viaţa mea a devenit rotundă...



"..Am câteva imagini şi cred că aş putea concura cu foarte mulţi la acest capitol, dar sunt din ce în ce mai convinsă de faptul că-mi lipseşte imaginea fundamentală din această viaţă...

Imaginea aceea care te schimbă, sau schimbă ceva în tine pentru totdeauna!"

Viaţa mea a devenit rotundă. Am tot ce un om îşi poate dori. Am găsit în sfârşit şi...imaginea aceea "care te schimbă, sau schimbă ceva în tine pentru totdeauna!". Pot să spun astfel că sunt un om chiar binecuvântat. Unii caută o viaţă şi alte vieţi şi nu găsesc imaginea...minunea. Însă, aici intervine omenescul iremediabil. Cel care nu ne lasă să ne bucurăm în întregime. Dacă am face-o am fi indisutabil îngeri. Îngerii nu au temeri! Oamenii au. Acum, că ştiu cum arată, cum se simte, cum transformă totul în căldură, lumină, minune...mi-e atât de teamă încât îmi tremură sufletul! Nu mi-e teamă de suferinţă. Cu ea m-am obişnuit ca şi cu sângele sub piele. Mi-e teamă că nu voi reuşi să fiu măcar o clipă parte a acestei imagini. Şi, poate tocmai acest fapt face diferenţa. Una atât de mare încât a adunat toate piesele vieţii mele rotunjind-o din drag de tine.

2 comentarii:

Loredana spunea...

Iti doresc sa-ti fie\ mereu bine!
Hristos a inviat!

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Mulţumesc din suflet pentru frumoasele gânduri şi pentru că niciodată nu uiţi să mă îmbrăţişezi cu ele...! Adevărat a Înviat! Multă fericire şi toate gândurile mele bune şi vouă...