1 octombrie 2011

apă de ploaie

 (Sursa: internet)

în mijlocul lanului de gânduri stau eu
inima mea, e undeva între cer şi pământ
prin păr îmi trece vântul
răscolindu-l
precum o carte fără vreo filă goală
de după ureche mi-a zburat un fluture de cerneală
ultimul dintre ei
am să-l scriu ţie pe o aripă de pasăre sângerie
apoi, am să îi împachetez aripile,
un avion de hârtie vie peste cerul acesta mare
la capătul căruia
stă atârnată o cabină de telefon - soarele
din care ţâşnesc voci de lumină
direct către sufletul meu
tu

aici, am să te aştept
o veşnicie fie. am să mă scriu cuvânt cu cuvânt
şi am să mă trimit
în ţara de dincolo de poveste. acolo unde oamenii
te şterg. ca şi cum, ai fi mereu o foaie goală
în mijlocul căreia răstignesc fluturi,
iar apoi îi resuscitează
cu apă de ploaie


Niciun comentariu: