13 octombrie 2011

să ştii, să fi... - Gânduri în noapte - Bileţelul întâi

(Sursa: internet)

Poate că nu am să te strig niciodată tare şi răspicat să te audă lumea... Nici nu vreau. Poate atunci nu ai mai fi. Sau ai dispărea. Cele mai frumoase sentimente locuiesc în noi. În cel mai adânc loc din suflet. Ca într-o casă unde ştim că suntem mereu liberi, fericiţi, iubiţi. Acolo mă aştepţi mereu în prag. Zâmbind. Atunci şi doar atunci eu mă simt acasă. Întreagă. Nu am nevoie să te rostesc afară când te privesc. Nu simt să mă audă lumea. E de ajuns să te chem în gând. Eşti mereu acolo. Şi nici nu trebuie să răspunzi. Ştiu că eşti. Eşti cel mai frumos "chiriaş" al inimii mele. Al vieţii mele. Iar cel mai frumos lucru ştii care e? Vii şi pleci când vrei, iar eu nu mă tem niciodată că nu te vei întoarce, iar eu nu te voi găsi aşteptându-mă. Cum spuneai..."numele aduc numai necazuri". Aşa că eu te strig doar..."iubitule". Pe litere te voi chema numai în braţele tale. Atunci când mă vei iubi cu fiecare din ele şi cu tine. Somn uşor iubitule...

mi-e dor şi ştii dacă n-ai şti
nici eu n-aş fi,
nici tu n-ai fi
nici aer şi nici cer, doar ger
atât îţi cer

să ştii,
să fii

3 comentarii:

bufni spunea...

frumoasa...
as mai comenta :-* dar nu ai raspuns la ultima :P

multipersonalitate spunea...

paiiii, asa da :-*
eu comentez numai la cele mai frumoase , mai sensibile sau mai inteligente post/uri. adica la cele care/mi plac. dar te/ai prins de asta.
biletelul asta e tare frumos. norocosul :P.

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

:) este, aşa-i? şi bileţelul frumos, dar şi el un norocos. Uite cum sare cămăşuţa pe mine de mândră ce mi-s :).

Şi da, clar că ştiu că tu comentezi la cele la care rezonezi cel mai puternic :).