24 ianuarie 2013

culorile vor picta şoapte

(Sursa foto: internet)

nu trebuie să mă rosteşti ca noaptea să se spargă în mii de bucăţi
să se amestece într-un pahar cu stelele
să curgă prin mine râuri de emoţii, iar eu să tremur ca un copil mic
uitând până şi gesturile fireşti când te privesc
în gândul meu ce se prelinge încet pe şira spinării iubind un alt gând
neterminat ce se înfăşoară în al meu

dacă m-ai şi şopti în timp ce mă priveşti aşa, nu cred că ar mai exista
altceva în afară de tine şi ecoul tău
în inima mea care se joacă de-a statul şi de-a alergatul ca o nebună
prin trupul meu care nu mai ştia
cum poate sângele să trezească în mine atât de multe senzaţii
uitasem cum este să te îmbeţi cu iubire

înainte să beau visul acesta doar pe jumătate am să te las
să mă strângi în braţe prima oară
ştiu că toate vor încremeni o clipă, chiar şi aerul, noaptea,
sângele, iubirea de pe buze
apoi, lumea o va lua razna un carusel unde toate culorile
devin un tablou în care doi oameni

vor picta şoapte, iar noaptea va tăcea între ei!

Niciun comentariu: