18 ianuarie 2013

Gabriel Tudosescu - un ultim avertisment de Plagiere!

Cei care mă citiţi des vă amintiţi cu siguranţă de episodul "Plagiator" în care l-am rugat cu destul de bun simţ pe acest de acum "personaj" să înceteze să mai mă copieze şi să se autodenumească autor pe textele mele.

Am crezut că a înţeles, dar el defapt a blocat accesul la blogul personal unde doar invită şi pe deasupra, ca totul să fie şi mai "telenovelic" a realizat filme pe youtube cu ceea ce am scris eu. Ba mai mult...le-a prelucrat la genul masculin...

Atât pe canalul acestui utilizator, cât şi aici, somez pentru ultima oară...persoana Gabriel Tudosescu...NU OMUL care se dovedeşte a nu fi aşa ceva...să înceteze a mă mai plagia! NU MAI VREAU SUB NICI O FORMĂ să mai găsesc textele mele dezbrăcate, dezgolite de esenţa în care le-am scris eu...Mi le-ai transformat în altceva decât ceea ce ele au dorit să dăruiască. Le-ai trunchiat mesajele şi te-ai îmbrăcat în a mia oară în ceva ce nu vei fi niciodată...sufletul meu! Ele acolo au fost scrise prima oară...în mine, în sufletul meu. Sunt bucăţi din emoţiile, trăirile, tristeţile, aşteptările, iubirea şi viaţa mea! Nu a ta! A mea! Ce nu poţi înţelege din asta Gabriel? De ce îţi asumi ceea ce nu eşti în stare să fii vreodată???

Ca atare mai adaug ÎNCĂ O DATĂ...TE SOMEZ şi TE VOI DA ÎN JUDECATĂ...dacă nu vei şterge de pe blog, de pe youtube şi orice alt site textele mele sau nu vei specifica ale cui sunt textele! Nu mai vreau să găsesc nici măcar un vers reprodus sau scris fără să specifici ale cui sunt! M-am săturat să tot primesc sesizări cu privire la nesimţirea şi lipsa ta de omenie în ceea ce priveşte textele mele! Nu Ai o vârstă! Chiar nu poţi înţelege gravitatea faptelor tale?

Acest CANAL YOUTUBE: http://www.youtube.com/user/GTx40?feature=watch este un CANAL de PLAGIATOR!

Acest BLOG: http://www.blogger.com/blogin.g?blogspotURL=http://gti-gt.blogspot.ro/ este un BLOG DE PLAGIATOR!!

P:S: - http://www.facebook.com/gabrieltudosescu

Aici este pagina lui de facebook! ULUITOR!!! Citiţi vă rog textele lui din 2009, descrierea sa... Aţi spune că sunt eu la masculin! Deja este...de speriat! pe mine mă dezgustă şi mă sperie!

Niciun comentariu: