23 ianuarie 2013

Vom zbura împreună...Deea mea!



Fiecare om are în viaţă un prieten deosebit, jumătatea de suflet cu care zboară alături şi fără de care nu vrea să...crească :)! Un prieten care e acolo...la bine şi la rău! Un prieten care îl ridică fără să se sature să facă asta, pentru că ştie...şi nu se întreabă! Pentru că simte să dăruiască fără să aştepte! Pentru că...ştie! Ştie că orice ar fi, persoana căruia i se dăruieşte va avea grijă de inima sa, de viaţa sa, de prietenia sa şi simte că nimic rău nu se poate întâmpla atâta vreme cât sunt împreună, oricâţi kilomentri i-ar despărţi, oricâte depărtări, tăceri, neţineri de mână! Prietenii adevăraţi îşi ţin sufletele împreună mereu îmbrăţişate!

Eu, mi-am luat prietenii în suflet, în inimă şi voi merge cu ei până la capăt şi dincolo de el! Vom zbura împreună...iubire în toate vieţile mele...PROMIT!

Cum ţi-am spus...nu vreau să ştiu cum e viaţa fără tine şi nici cum ar putea arăta alte vieţi fără tine prietena mea...draga mea...Andreea! Ştiu doar că aripa mea se potriveşte perfect lângăaripa ta şi ştim să zburăm atât de furmos împreună, chiar şi atunci când viaţa ne învaţă picajele...ştim să păstrăm echilibrul!

TE IUBESC FEMEIA MEA MINUNE!!! ♥ ♥ ♥

Nu ştiu ce s-ar face lumea, unii oameni fără tine, dar sunt convinsă că pt mulţi ai fost înger nesperat...! Pentru mine cu siguranţă eşti un înger special!

Noapte liniştită să ai, iubire!

2 comentarii:

Loredana spunea...

Ce minunta poveste de suflet!

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Da, ca şi prietena mea... :)! Mulţumesc, om frumos şi drag!